Κυριακή 2 Ιουλίου 2006

Διακοπές

Ο μήνας ξεκίνησε με διακοπές.
Πέραν του ότι βρίσκομαι σε άδεια, έχω διακόψει από τη δουλειά μου, διακόπτω συχνά και από τις εργασίες για χάρη των οποίων πήρα την άδεια.

Ο λόγος, οι διακοπές και του ρεύματος αυτές τις μέρες.

Βέβαια, αυτό δεν είναι ένα κείμενο απόγνωσης.
Υπάρχουν πολύ χειρότερα προβλήματα για να κλαίγομαι εγώ.
Σοβαρά προβλήματα, επικίνδυνες καταστάσεις, και όχι η έλλειψη ενός εκτυπωτή μονάχα.

Δεν έχω και καμιά μανιβέλα στον υπολογιστή.
Τεχνολογία σου λέει ο άλλος...
Ίσως να πρέπει να πάρω έναν να δουλεύει με γκαζάκι,
με μπαταρίες υγρών καυσίμων, ή τηγανόλαδο.

09:11 π.μ.
β' Ιουλίου ,βστ'
(Χρόνια πολλά Άγγελε)
Ευτυχώς φυσάει

Θα έπρεπε να μεταφράσω τα παραπάνω κείμενα των υπερσυνδέσεων,
μα πρέπει να επιστρέψω στον εκτυπωτή μου.
Ζητώ συγνώμη για αυτή την προχειρότητα από τους μη αγγλομαθείς.

1 σχόλιο:

lemon είπε...

Κοίτα να δείς που τον Ιούλιο ΟΛΟΙ κάνουν διακοπές!!
(ΚΑΙ οι εκτυπωτές!!)

Λέω κι εγώ να στείλω τον υπολογιστή μου κατασκήνωση, εεεεε εννοώ να τον πάω για επανεγκατάσταση στον τεχνικό, απο βδομάδα, ώστε όταν γυρίσω απο τις δικές μου διακοπές, να τον βρώ φρέσκο και ξεκούραστο!!